החל שיווק אופל קורסה החדשה בישראל

הסופר מיני אופל קורסה חוזרת בדור חדש ומודרני עם פלטפורמה עדכנית, מנוע טורבו חסכוני ו-2 רמות אבזור. החל ב-106 אלף שקל

ניר בן טובים

תגיות: אופל

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

יבואנית רכבי אופל לישראל קבוצת דוד לובינסקי הציגה היום (חמישי) במרכז הלוגיסטי בשורק את אופל קורסה החדשה. המכונית זכתה לעדכונים יסודיים במסגרת שיתוף הפעולה עם פיג'ו-סיטרואן ומתהדרת מעתה לא רק בעיצוב דינמי וחדיש אלא גם במכלולים משודרגים משמעותית, מערכות בטיחות ואבזור נרחב. המכונית תשווק בישראל עם מנוע אחד בחלוקה לשני הספקים, תיבת הילוכים אוטומטית וצמד רמות אבזור כולל מערכות בטיחות מקוריות מהיצרן. 

הקורסה החדשה מסתירה מאחורי פרצוף חדש לגמרי וצעיר את הפלטפורמה המודולארית של קונצרן PSA. המשמעות היא שזו קרובה מאוד במידותיה לאחותה מהעבר השני של השולחן, פיג'ו 208 אבל את מלאכת הפיתוח ביצעו בגרמניה (רוסלהיים). אורכה מקצה אחד לשני הוא קצת יותר מ-4.4 מ', רוחבה 1.74 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.54 מ'. לרשות הנוסעים מרחב נדיב יותר מהדור היוצא וכן תא מטען בעל חלל אחסון של 309 ל' ועד 1,081 ליטרים בקיפול השורה השנייה. 

הקוקפיט עבר מהפכה קיצונית והוא מתאפיין בסביבת עבודה קלה להבנה ותפעול, עם איכות חומרים גבוהה מבעבר ורמות בטיחות משופרות עם שלל בקרות הגנה חכמות כבר בגרסת הבסיס. הקורסה תשווק עם 2 חבילות אבזור, ה-GS פלוס ו-אדישן ליין, כאשר בציוד התקני מערכת מדיה 7 אינץ', חיישני גשם, ממשקי אפל-קאר פליי למכשירים תומכים, בלוטות' מקורי, בלם יד חשמלי, תאורת LED קדמית, חישוקי 16 אינץ' ועוד. הדגם הבכיר יותר מוסיף כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי 17 אינץ', מראות צד מתקפלות חשמלית, תאורת LED אחורית, גג זכוכית פנורמי, מושבי ספורט, חבילת עיצוב ספורטיבית, חלונות אחוריים כהים ועוד. 

 

את הקורסה אפשר לרכוש עם מנוע 1.2 ל' טורבו בנזין לו שני הספקים שונים: בגרסת הכניסה המנוע מפיק 100 כ"ס ו-20.9 קג"מ הזמינים מ-1,750 סל"ד (0-100 קמ"ש ב-10.8 שניות). הגרסה החזקה מחלצת 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ מ-1,750 סל"ד ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות. שני הדגמים מחוברים אל תיבת הילוכים אוטומטית שמונה מהירויות יפנית תוצרת AISIN המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-22 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן.

מחירי אופל קורסה החדשה בישראל יחלו ב-106 אלף שקלים ועד 119 אלף שקלים. במסגרת ההשקה יצאו שתי בשורות נוספות לקהל הצרכנים: מסגרת האחריות לאופל קורסה הינה 4 שנים או 120 אלף קילומטרים, וכן נאמר כי לאור התעניינות רבה בדגם החשמלי של הקורסה ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת עבור הרכב שעתיד לנחות בארץ במחצית השניה של 2020.

 כל החדשות על מותג אופל בעולם הרכב של ערוץ הספורט