השם מוסטנג, ועל אחת כמה וכמה השם מאך, מחייב רמת ביצועים גבוהה ולפחות על פי הנתונים הראשונים שמפרסמת פורד למאך E בהחלט יהיה כיסוי. מאך E תוצע בגרסת הנעה אחורית עם מנוע חשמלי בהספק של 255 או 282 כ"ס. בנוסף תהיה קיימת גם גרסת הנעה כפולה עם מנוע חשמלי נוסף והספק כולל של 332 כ"ס. אם זה לא מספיק תציע פורד את מוסטנג מאך E בשנת הדגם 2021 (כלומר בקיץ הבא) בגרסאות GT ו- GT פרפורמנס עם מנועים בהספק משולב של 459 כ"ס, כאשר גרסה זו תאיץ ל-100 על פי פורד ב-4 שניות בלבד. אגב, למוסטנג מאך 1 בזמנה היו לכל יותר "רק" 325 כ"ס.
את מוסטנג מאך E ניתן יהיה לקבל עם סוללה סטנדרטית בקיבולת של 75.8 קילוואט האמורה ספק טווח של 480 ק"מ בגרסת ההנעה האחורית. בנוסף תוצע מאך E עם אופציה לסוללה מוגדלת בקיבולת של 98.8 קילוואט, האמורה לספק טווח נסיעה מוצהר של 592 ק"מ (370 מיל) על פי תקן WLTP בגרסת ההנעה האחורית. מן הסתם גרסאות ההנעה הכפולה וה-GT יציעו טווח מוצהר נמוך משמעותית, אך הוא עדין צפוי להיות באזור ה- 400 ק"מ. ומה לגבי הטעינה? בפורד מבטיחים שניתן להטעין בעמדת טעינה מהירה 10% מקיבולת הסוללה הגדולה ב-10 דקות, מה שיספיק לטווח של כ-90 ק"מ. טעינה למצב של 80% מקיבולת הסוללה תתאפשר ב-38 דקות נוספות.
חייבים להודות שזה קצת נשמע אירוני שהשם מוסטנג שמזוהה עם מכוניות זוללות דלק ושורפות צמיגים מודבק למכונית חשמלית. אבל הזמנים השתנו, ובמצבה הלא פשוט של פורד תרגיל ציני של יחסי ציבור כזה מתבקש כדי לתת דחיפה למכונית החשמלית שלה בשוק מתעורר ותחרותי. יש מי שיראו בכך חילול הקודש, אבל צריך להודות על האמת. בזמן שתעשיית הרכב עומדת בפני מפץ גדול, כנראה צריך להשלים שאם אנחנו רוצים להמשיך לראות מכונית שרירים כמו המוסטנג אז צריך להשלים עם מכוניות כמו מאך E.
פורד אמורה להתחיל לשווק את גרסאות הבסיס של המאך E בסוף 2020 כשמחיר הבסיס אמור להיות באזור ה-40 אלף דולר - ראש בראש מול טסלה מודל 3. מי שרוצה להבטיח לעצמו את הקרוסאובר השרירי יוכל להירשם באתר מיוחד ולשריין לעצמו מאך E תמורת מקדמה של 500 דולרים.
מדלק מוטורס יבואנית פורד לישראל נמסר כי המכונית צפויה להגיע לישראל לקראת סוף 2020 בסמוך למועד שיווקה בארצות הברית