טויוטה C-HR מתחזק וגם מעדכן הופעה

טויוטה מציגה מתיחת פנים לג'יפון ההיברידי C-HR עם בשורות בתחום ההנעה וגם בעיצוב החיצוני והפנימי

ניר בן טובים

תגיות: טויוטה

Getting your Trinity Audio player ready...
טויוטה CH-R המחודש (צילום: יצרן)
טויוטה CH-R המחודש (צילום: יצרן)
שנה גודל פונט א א א א

טויוטה פרסמה אמש (שלישי) כי בקרוב תזניק מתיחת פנים של ה-C-HR. היצרנית היפנית הגדולה ביותר בעולם הפיצה מקבץ תמונות ופרטים ראשונים אודות החידושים הטכנולוגיים הבודדים שיזרמו לג'יפון ההיברידי, כאשר גולת הכותרת אינה כרוכה דווקא בתחום הנראות, אלא טמונה בכוחה של חטיבת הכוח ההיברידית החדשה. 

במסגרת מתיחת הפנים מעצבי טויוטה נותרו נאמנים ככל שניתן לפרופיל המקורי ורק ביצעו שינויים בלתי מורגשים כמעט בפגושים, החישוקים, בתי יחידות תאורת הדרך וכן בתאורת ה-LED הקבועה. הג'יפון דמוי הקופה ימשיך כנראה להיות מהבולטים ביותר בכביש בזכות קפליו הדרמטיים אבל יחד עם השחרה מסוימת של בתי התאורה מאחור הוא יזכה לדגשים מתוחכמים מבעבר מול שורה של ג'יפונים מודרניים כמו יונדאי קונה ובעתיד פיג'ו 2008 ועוד. 

בתא הנוסעים לא תמצאו יותר מדי חידושים מלבד דיפונים קצת יותר איכותיים וקישוטים נוספים. השדרוג העיקרי לדברם מצוי במערכת המולטימדיה שתהיה כעת קלה יותר לממשוק עם מערכות הפעלה מבוססות אפל-קאר פליי ו-אנדרויד אוטו. כמו כן, בטויוטה מציינים כי בידוד הרעשים (NVH) עודכן והרכב צפוי להיות שקט מאי פעם.

 

המנוע ההיברידי הבסיסי של ה-C-HR ממשיך עם 122 כ"ס מ-1.8 ל' וקצת יותר אנרגיות במעלה הסל"ד, אולם מעליו מתברג כעת מנוע 2.0 ל' מסדרת ה-'דיינמיק פורס' שהוצגה בפברואר האחרון, אחד מתוך סדרה של 17 מנועים חדישים בעלי יכולת גבוהה יותר, תצרוכת דלק מופחתת ופליטת מזהמים מצומצמת. בשלב זה, אין הרבה מידע על ביצועי המנוע מלבד פרמטר העוצמה שעומד על  184 כ"ס ומדד ה-CO2 שהינו 118 גק"מ. החיבור יהיה לתיבה רציפה עם מספר הילוכים קבועים מראש (ממוחשבים).

טויוטה תחל לשווק את ה-C-HR החדש באירופה ובארה"ב בסוף אוקטובר. טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל יוניון מוטורס.