יונדאי ממשיכה לפתח אלטרנטיבות היברידיות והרכב החדש ביותר שלהם שזוכה לאמץ את הטכנולוגיה הידידותית לסביבה הוא הג'יפון הקומפקטי, יונדאי קונה. רכב זה שהפך לאחד הכלים המבוקשים ביותר של יונדאי בשנים האחרונות - גם בגרסתו החשמלית המלאה, יגיע לארץ בגרסתו ההיברידית כנראה במהלך שנת 2020, אולם אין מועד השקה רשמי או מחירים.
מערכת ההינע ההיברידית של הקונה מבוססת על זו המשרתת את האיוניק הייבריד הבאה; זה אומר מנוע 1.6 ל' בנזין המפיק הספק מרבי של 105 כ"ס ו-14.5 ק"מ בתוספת מנוע חשמלי (סוללת ליתיום-איון פולימר) המחלץ 43 "כ"ס ועוד 17 קג"מ. התפוקה המרבית המשוקללת של המערכת ההיברידית עומדת על 142 כ"ס ו-26.5 קג"מ. המהירות המרבית של הרכב היא 160 קמ"ש, ואת ההאצה ל-100 קמ"ש מסיים ב-11.2 שניות בלבד. תיבת ההילוכים היא דו-מצמדית עם שש מהירויות וזו תסייע לו בין היתר להניב צריכת דלק ממוצעת של כ-22 ק"מ לליטר לערך.
הקונה ההיברידי, לו מידות של 4.1 מ' לאורך, בסיס גלגלים של 2.60 מ' ורוחב של 1.8 'מ, כולל גם מתיחת פנים שמוקדשת לדגם האקולוגי עם שינויים קלים בשבכה ובחלקו האחורי ואופציה להגדלת החישוקים עד 18 אינץ' (16 אינץ' בסיסיים). תא הנוסעים ממשיך להשתמש במערכות החדישות ביותר של יונדאי עם צג עליון "מרחף" מוגדל עד 10.25 אינץ' (אופציונלי), מערכת כיול לנסיעה חסכונית עם מצב "שיוט" להפחתת צריכת הד במהירות שבין 40 ל-160 קמ"ש ועוד.
כמו כל דגמי יונדאי הרכב מצויד במערכות הבטיחות של החברה עם בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אפדטיבית תאורה אדפטיבית, ותוספות אופציונליות כמו פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד ועוד.