פורשה שלחה לניו-יורק את גרסת ה-911 'ספידסטר' כמחווה לדגם היוצא (991) ובמסגרת חגיגות 70 השנים למותג. זו הפעם השניה (שלישית אם מחשיבים את הקונספט שהוצג ביוני) שהמכונית הזו נודדת לתערוכת רכב אחרי בכורה בתערוכת פריס האחרונה. בפורשה עתידים לייצר רק 1948 יחידות של הספידסטר - שנת השקתה הרשמית של הספידסטר המיתולוגית,ה-356 שהפכה לאגדה מוטורית בשנות ה-50 ולכוכבת-על, בין היתר בזכות השחקן המנוח ג'יימס דין (שנהרג במכונית הזו).
'ספידסטר' נראתה לאחרונה בפורשה לפני למעלה מעשור (גם אז במסגרת מהדורה מוגבלת). הדגם הנוכחי בתערוכת ניו-יורק לא מבוסס על ה-911 היוצאת אלא על הפלטפורמה של ה-GT3 אבל איננו משתווה לה במפרט הטכנולוגי. בפורשה רצו להעניק לגרסה זו אווירה אותנטית, קדמונית כמעט של נהיגה ספורטיבית עם תיבה ידנית שש מהירויות מחוברת למנוע 4 ל' ששה צילינדרים עם 500 כ"ס.
שימוש ברכיבים כמו קרבון (סיבי פחמן) וכן וויתור על כמה צעצועים עמדו לפני מהנדסי המכונית והמעצבים. כך לדוגמא קיפול התקרה הוא ידני עם מנואלה במקום אלקטרוני וכן הוסרו פתחי מיזוג. אלה, ועוד כמה כיסוחים לטובת ביצועים הפחיתו את משקלה בכמה עשרות קילוגרמים ביחס ל-911 הרגילה. היא תאיץ ל-100 קמ"ש בסביבות 3.7 שניות ועד 315 קמ"ש.
פורשה הוסיפה לוגואים של 48 על מכסה המנוע, כיתובי speedster על קורות המרכז והזנב של המכונית ובתא נוסעים מחוות קלות ל-356. המחירים יחלו ב-275 אלף דולר. בהזדמנות.