כפי שהיא עושה מזה שנים ארוכות רשאית לקסוס לבחון אופקים חדשים על ידי התבססות חלקית על מוצרים של החברה האם, טויוטה. על הפרק בימים אלו אינו ג'יפון נוסף, ספינת פאר או מכונת כביש אגרסיבית אלא רכב שמגיע מהקצה השני - מיניוואן פול-סייז גדול, מפואר וגם כנראה מצויד בשכבה של מערכות בטיחות ומנועים מגוונים.
לקסוס פרסמה טיזר מעורפל של הרכב אבל כלי התקשורת ביפן כבר הצליחו להצביע בנקל שמותג היוקרה היפני לא פוסע הרחק מעבר לגבולות העיצוביים של טויוטה, שכן מוביל הנוסעים מולבש על רכב קיים בשם 'אלפרד' שקרוי על שם הכוכב הבוהק ביותר בקבוצת הכוכבים הידרה. הוא נמכר כמעט בלעדית עבור השוק היפני מאז 2003 עם טפטופים לאזורים נוספים בדרום-מזרח אסיה, רוסיה ועוד כמה נקודות רחוקות במזרח.
לקסוס תשרטט את המיניוואן שלה (שם זמני:LM) עם הקווים הקרביים של המותג, כולל החלפה של השבכה הקדמית בשעון החול המעודכן ועוד תוספות חיצוניות מחודדות באזור קו הדלתות והפנסים. סביר שיהיה זה דווקא תא הנוסעים שיזכה לרפורמה המשמעותית ביותר ביחס לאחיו העממי עם מארז מהודק היטב באיכויות, נוחות, גימור ואמצעי בידור מתקדמים עבור הנוסעים; בדומה למובילים מסוגו, ה-LM נכון להציע סידור הושבה לשבעה או שמונה נוסעים וכן יכול להתפרק מרצפת הכסאות עבור קונפיגורציה של מושבי קפטן בסגנון כורסא מרווחת.
מבחינת הנעה, לקסוס עשויה להשתיל בקרביו אופציה היברידית כלשהיא, אבל לפחות כרגע ידוע כי תנצל את המנוע המרכזי במשפחה של אלפרד - 3.5 ל' ששה צילינדרים בהספק של 300 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות.
לקסוס תייצר את ה-LM יחד עם אלפרד והמיניוואן המסחרי הייאס החל בשנה הבאה ביפן. סבירות נמוכה מאוד שנראה אותו זולג גם אלינו נוכח השקתו החגיגית שמתוכננת ל-16 באפריל על קרקע סינית בתערוכת הרכב בשנחאי.