בפיג'ו עובדים מהר, מאוד מהר. טרם הספקנו להתבשם מהתמונות של ה-208 החשמלית המלאה של
פיג'ו שהוצגה בתערוכת המכוניות של ז'נבה בחודש שעבר וכבר החלו במפעלי הייצור של המכונית בטרבאנה שבסלובקיה לייצר את המכונית במטרה להגיע לאולמות המכירה של
פיג'ו ברחבי אירופה ובמיוחד בצרפת במהירות הכי גבוהה שניתן ולהשיג את הקליאו החשמלית שתהיה היריבה המרה של ה-e-208 שמצוידת במערך סוללות בקיבולת אנרגיה של 50kw/h שיאפשר למכונית בעלת המנוע החשמלי בהספק 136 כוחות סוס להגיע לטווח נסיעה תיאורטי בתקן WLTP של 340 ק"מ בין הטעינות. המכונית חולקת את הפלטפורמה החשמלית (e-CMP) עם האופל קורסה החשמלית החדשה וגם עם הגרסה החשמלית של DS3 קרוסבק, פלטפורמה שפותחה בשיתוף יצרנית הרכב הסינית דנגפנג. ה-208 שונה במידותיה מהדור היוצא (בנזין/דיזל) והיא ארוכה ממנה בשבעה ס"מ ונמוכה ממנה ב-4 ס"מ.
https://www.youtube.com/watch?v=B7JPpYlUVDA
המכונית כוללת מערכת קירור באמצעות נוזל למערך הסוללות שלה שנמצא ברצפה וזה נועד לאפשר לסוללות להישאר יעילות ולא לבזבז את האנרגיה על חום שנפלט מהן ולא להשפיע על מערכות הרכב האחרות. המכונית מאיצה לפי נתוני היצרן מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.1 שניות. משך זמן הטעינה הרגילה המלא של הסוללות הוא 8 שעות בטעינה ביתית משקע טעינה מיוחד. ניתן לטעון את המכונית תוך 5 שעות אם יש לכם שקע טעינה תלת פאזי אבל השיא הוא בטעינה מהירה בזרם ישר, שם ניתן להגיע ל-80% מקיבולת הסוללות תוך חצי שעה בלבד. בפיג'ו מאמינים בסוללות שלהם והם מעניקים לרוכשי המכונית 8 שנות אחריות או 160,000 ק"מ (הראשון מבין השניים). מחברת לובינסקי יבואנית
פיג'ו לישראל נמסר כי המכונית תגיע לשוק הרכב שלנו במהלך 2020.