אילון מאסק, האיש שעומד מאחורי החזון החשמלי של חברת המכוניות החשמליות
טסלה, כבר לא עומד בראש דירקטוריון המנהלים של החברה אחרי כמה טעויות פיננסיות שגרמו למניה של החברה להתערער ולהשקעות הכלכליות האדירות להיכנס למצב מסוכן. הביקוש למכוניות של
טסלה לא ירד, אולי להיפך, אבל הייצור שלהן בארה"ב והאספקות לאמריקה ולאירופה עדיין מהווה צוואר בקבוק וזה לא מונע מהחברה ומאילון מאסק עצמו להמשיך ולפזר אבקת קסם מוטורית ורק בימים האחרונים נחשפה
טסלה מודל Y שהיא קרוסאובר ל-7 נוסעים המבוסס על מודל 3 העממית של החברה האמריקאית.
אילון מאסק הוא סיפור מדהים בפני עצמו, יש המשווים אותו לסטיב ג'ובס עליו השלום ומוצאים קווים דומים לחזון שלהם ולדרך הפעולה העקשנית מול כל הדעות בשוק ובמיוחד מול החברות הענקיות שמולן הם התמודדו. אולי זה נכון ואולי לא, אבל מאסק שהודח מתפקידו הרשמי כיו"ר חבר המנהלים והמנכ"ל של החברה שלו עצמו, ממש לא יצא מהמשחק והוא ממשיך לצייץ בחשבון הטוויטר שלו ואנחנו ממליצים לכם לקרא כי זה תמיד מעניין ותמיד משעשע. מאסק נשאל לאחרונה על ידי אחד העוקבים בטוויטר, רגע לפני השקת המכונית החדשה, האם המודל החדש (Y) הוא הפיק אפ שעליו דובר בטסלה? התשובה של מאסק הייתה שלא מדובר בפיק אפ כי זה יגיע רק בהמשך 2019.
הדגם החשמלי המסחרי יקרא מודל P לפי הקטגוריה Pick Up ואין עדיין רמזים לעיצובו ולשאר התכונות הטכניות שלו. על פניו הרכב יצטרך להיות חזק ועמיד לטובת המשימות היומיומיות שהנהג יצטרך להטיל עליו ולא ידוע האם מדובר ברכב שייבנה על פלטפורמה קיימת או אולי פלטפורמה חדשה. הגרסאות של הפיק אפ החדש יכולות להיות עם תא אחד או דאבל קבינה וזה ישליך על משטח ההעמסה והכושר הטכני שלו לשאת מטען וזה ישליך על צריכת האנרגיה של הסוללות. לפי שמועות סביב אנשי
טסלה, הרכב המסחרי צפוי להיות עם מנועים מלפנים ומאחור וטווח הנסיעה בין הטעינות יהיה 450 ק"מ לפחות.