לרבים מחולי ההגה שנחשבים הארדקור בעולם המוטורי אין חיבה יתרה לטויוטה סופרה החדשה שבליבה פועל מנוע של ב.מ.וו Z4 והמירוץ בין סדנאות השיפורים השונות על הכנת קיט מיוחד להתאמת מנוע 2JZ לסופרה החדשה נמצא בעיצומו.
סדנאות כיול המנועים ביפן עסוקות כל כולן במשימה ונראה כי סדנת CX RACING תהיה הראשונה שתצליח לההכין קיט טכני מיוחד שיתאים את ה-2JZ המיתולוגי למכונית החדשה (המחיר טרם פורסם). אבל דאייגו סאטו, אגדת הדריפטינג היפני, לא הצליח להתאפק עד שזה יקרה והוא רכש לעצמו סופרה חדשה מדגם A90 וכבר השתיל בליבה מנוע 2JZ נוצץ ועוצמתי בשיעור 811 כוחות סוס.
סאיטו בחר במכונית לא רק בגלל השם המיתולוגי שלה אלא בזכות מידותיה הקומפקטיות ובסיס הגלגלים הקצר שלה, מה שמאפשר לו שליטה טובה יותר בתגובות שלה בעת ביצוע תרגילי דריפטינג. לדברי סאיטו, גם עלות התחזוקה של המכונית נכנסה לשיקול הדעת שלו. "שום סדנה לא הציגה עדיין קיט שיפורים למנוע B58 של BMW שמגיע עם המכונית ואני לא מתכוון לחכות עד שזה יקרה" אמר סאיטו בתשובה לשאלה מדוע הוא הזדרז להתקין מנוע 2JZ מיד אחרי רכישת הרכב.
ההספק העצום של המנוע חייב את סאיטו להתקין רדיאטור (מקרן) נוסף בחלק האחורי של הרכב עם זוג מאווררים גדולים לצינון ובנוסף הותקן במכונית כלוב ריסוק תקני כמתחייב מהתקנות של הספורט המוטורי. העבודה על המכונית החל משלב התכנון ועד עתה נמשכה 42 יום והיעד הוא להגיע איתה לתחרות גראנד פרי אול סטאר בקטגוריה D1 ב-23 במרץ שתיערך ביפן. בשלב זה חסרות למכונית כנפיים קדמיות פתוחות ומורחבות בהתאמה מיוחדת לגלגלים החדשים שיותקנו ברכב במעמד התחרות, אבל סאיטו לא מתרגש ואומר שהמכונית תהיה מוכנה בזמן.