אאודי חשפה הבוקר (שלישי) במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה את ה-Q4 קונספט-SUV, למעשה "בייבי-אי-טרון" עם הופעה קצת יותר מורכבת, מערכת הנעה חשמלית קומפקטית ותא נוסעים מתוחכם. הרכב נשען על פלטפורמת ה-MEB EV של החברה עם אורך של 4.6 מ' ומרחב פנים שמתאים ל-5 נוסעים כשמסביב להם רשת הפירוטכניקה הדיגיטלית של היצרן הגרמני עם צגים גדולים, מושבים מהודרים והרבה מערכות מדיה-מידע מתקדמות.
ה-Q4 יהיה הרכב החמישי של אאודי בסדרות החשמל המודרניות "E-TRON" והוא מתברג פחות או יותר ליד ה-Q5 עם בסיס גלגלים של 2.77 מ' ורוחב, גובה של כ-1.71 מ' ורוחב של 1.90 מ'. עיצובו החיצוני מסמן גם את הדגמים הנוכחיים וכן את העיצובים של החברה ב-5 השנים הבאות עם קימורים קלים בדלתות, פנסים מחודדים ושבכה צפופה יותר.
הפלטפורמה המודולארית שלו תורמת רבות לתחושת המרחב הפנימי, וזאת בזכות התקנת הסוללות נמוך על הרצפה. באאודי אומרים שלמרות מידותיו הקומפקטיות חלל הנוסעים שלו שימושי, אבל הרכב אינו קליל במיוחד נוכח משקלן של הסוללות שהינו 510 קילוגרמים. הנדסת האנוש של ה-Q4 מבוססת על קונספט החלל הוירטואלי, עם צג ראשי גדול מוטה בזווית כלפי הנהג ולוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל 12 אינץ' ומערכת ניווט מתקדמת עם תצוגה עלית בעלת מציאות רבודה. רכב הראווה גם משתמש בתרכובות ניתנות למחזור כמו בשטיחוני הרצפה למשל.
מערכת ההנעה החשמלית משתמשת בצמד מנועים חשמליים על שני הסרנים בהספק משוקלל של 301 כ"ס על בסיס הנעה כפולה. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך 6.3 שניות, המהירות המרבית היא 180 קמ"ש (מבוקרת אלקטרונית) וטווח הנסיעה בין טעינות הוא 450 קילומטרים. משך הטעינה הוא כ-30 דקות מעמדה חיצונית מהירה. באאודי מוסיפים שהרכב יהיה בעל תכונות נהיגה דינמיות עם חלוקת משקל מאוזנת 50/50 ויהיו בו עוד מספר חידושים שאינם מופיעים במכונית הראווה.
שאלת המחיר עדיין נותרה לא פתורה. ה-SUV החשמלי הבכיר של אאודי, ה-E טרון תומחר בישראל ב-400 אלף שקלים (לפני עלית המחירים). בגרמניה מעריכים שה-Q4 יתומחר בסביבות 56-60 אלף יורו עבור הגרסה החשמלית, אבל עדיין לא ידוע כמה יעלה הדגם הקובנציונלי עם מנועי טורבו-בנזין או טורבו-דיזל. בשנת 2020 וצפונה משם נקבל את רוב התשובות.