טויוטה ראב4 מתרענן במהדורת אדוונצ'ר

טויוטה חשפה גרסה חדשה של רכב הכביש-שטח ראב4 בשם Adventure. מסמן כמה שינויים קוסמטיים וטכנולוגיים שייכנסו למתיחת הפנים בשנה הבאה

תגיות: טויוטה

ניר בן טובים
שנה גודל פונט א א א א

עם שתי גרסאות היברידיות באמתחתו,  טויוטה RAV4 כבר מוכן לרענון הקוסמטי-טכנולוגי שלו לקראת שנת 2022 בה הוא יקבל עיצוב מלוטש. בעידן שבו חידושים ומתיחות פנים נעשים במרווחי זמן קצרים יותר והתחרות על ליבו של הלקוח מחייבת גם כושר המצאה והרבה יצרתיות, היצרנית היפנית משגרת תצוגה מקדימה של חלק מהבשורות שנראה בשנה הבאה עם גרסה מיוחדת של ה- RAV4 הנוכחית, חזקה יותר ומוקדשת יותר לשימוש בשטח ולשוחרי סגנון חיים אקטיבי בשם Adventure (הרפתקה).

מהן נקודות החוזק שלה? קודם כל חזית מודרנית יותר שעליה בולט סורג קדמי חדש עם אלמנטים אופקיים בשחור, שלצידו פגוש מושך את העין עם הגנות שטח מיוחדות ותוספת אפורה המחברת בין פנסי הערפל המחודשים לטכנולוגיית LED. הפנסים העיקריים גם שונים, בהחלט יותר אגרסיביים וחדים בצורתם, בעוד שהתחתון מחוזק במידה ניכרת הן מלפנים והן מאחור עם מיגונים המיועדים להתמודדות עם רצועת מהמורות ללא חשש שהמרכב יפגע (לפחות לא בצורה משמעותית). 

מבט אל ההיטל, מלמד כי לטויוטה RAV4 אדוונצ'ר יש קשתות גלגלים בולטות יותר עם גלגלי סגסוגת בצבע 'אנתרציט' (פחם מותמר) בגודל 19 אינץ', שמשתלבים בצורה הולמת עם מוטיב הצבע החדש Urban Khaki-Dynamic Gray הזמין היצע הצבעים של הרכב היפני. האפור, במקרה זה, משתרע ברובו על הגג, על קורות המרכב ועל הספוילר האחורי - מחווה ללנד קרוזר FJ40.

המעבר לתא הנוסעים מצביע כי החידושים מוקדשים לריפוד עור סינטטי שחור עם תפרים כתומים מנוגדים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מערכת תאורת סביבה LED מחודשת, שקעי USB מסוג C ותגים ספציפיים לדגם האדוונצ'ר בלוח המחוונים. עם זאת, אין שינויים לגבי המנוע הקיים שישרת אותו נאמנה, כלומר 222 כוחות סוס היברידיים מלאים מ-2.5 ל', עם תיבת CVT אוטומטית והנעה לכל הגלגלים וכושר גרירה של 1.65 טון.

ההגעה לשוק? בחודשים הראשונים של שנת 2022, במקביל אל מתיחת הפנים הרשמית.  מיבואנית טויוטה יוניון מוטורס נמסר ל'עולם הרכב' כי מאחר והראב4 המשווק בארץ מצויד בחבילות די זהות, למעט מאפיינים מסוימים (גוון ה-חאקי לדוגמא), לא בטוח שדגם האדוונצ'ר כפי שהוא מוצג באירופה יעשה עליה לארץ.