ביטול משחק הראווה בין בית"ר ירושלים לברצלונה איכזב לא מעט אוהדי כדורגל, אבל יותר מכולם, הוא איכזב את משה חוגג והקבוצה מהבירה. הסיבה, כך עושה רושם, היא היעדר ההכנסות והפלונטר שעלול להיווצר במכירת המנויים - שעדיין לא החלה.
כזכור, בית"ר ירושלים תיכננה לפרסם את פתיחת מכירת המנויים יחד עם מכירת הכרטיסים למשחק מול הקטאלונים, כשהמגמה הייתה כזו: מי שיקנה מנוי לעונה הקרבה ובאה, יקבל כרטיס למשחק הראווה. בית"ר וחוגג בנו על מכירת אלפי מנויים כבר בשלב הראשוני בעקבות המשחק, ולכן גם לא פירסמו כלל את מחירי המנויים עד אשר תצא הודעה רשמית, אבל ההחלטה של ברצלונה שלא לשחק בעיר הבירה ובעקבותיה ביטול המשחק - טרפה את הקלפים.
למעשה, בשלב הנוכחי, כל אירוע שחוגג מנסה לקדם הוא על מנת להגדיל את הכנסות הקבוצה. חלק מתקציב הקבוצה נבנה על מכירת מנויים וכרטיסים, אלא שביטול המשחק והיחסים המתוחים בין בעלי הקבוצה לבין האוהדים עשויים להביא לתוצאות לא רצויות במכירת המנויים.
חוגג הבין כבר לפני שנה שלקבוצתו אולי יש קהל גדול מאוד, אבל הוא לא מגיעה בכמויות שהיה בא לפני הרבה שנים. לכן, הוא החליט להוריד את התקציב בעונה הנוכחית. אלא שאם האוהדים היו קונים מנויים בעקבות המשחק, התקציב היה עולה בדיוק כפי שירד.
בפועל, כל זה יכול להשפיע על בניית הקבוצה. נכון לרגע זה, כל שחקן זר שבית"ר ירושלים רוצה דורש סכומי כסף גבוהים שהתקציב לא מאפשר להחתים. היעדר ההכנסות ממשחק הראווה וממכירת מנויים, עשויים להשפיע על החתמת זרים. אז נכון שחוגג לא הפסיד מהמשחק שלא יתקיים בסופו של דבר, אבל הוא גם לא הרוויח. עד כמה זה ישפיע על מצבה של בית"ר ירושלים העונה? ימים יגידו.