עומר גולדשטיין סיים את הטור הראשון שלו אי פעם. הרוכב הישראלי היה חלק אינטגרלי מסטארט אפ ניישן וסיים במקום ה-123, מרחק 3:55:26 שעות מהחולצה הצהובה, בו זכה טדיי פוגצ'אר. הרוכב הצעיר, השני בלבד מישראל לסיים את הטור (גיא ניב הראשון), גם היה מעורב בבריחה באחד מהקטעים והשלים למעשה את המשימה כשחצה את קו הסיום בשדרות השאנז אליזה.
הישראלי אמר לאחר המרוץ: "זה היה המירוץ הכי קשה שעשיתי אי פעם. אבל גם הכי מהנה. איך שני הדברים מסתדרים ביחד ? כנראה שאתה צריך להיות רוכב תחרותי כדי להבין זאת: סבל זה חלק מהספורט הזה ואתה חייב לדעת להינות ממנו. צברתי חוויות שלעולם לא אשכח". בחלק מהימים הייתי טוב ממש. בחלק מהקטעים, פחות. יצאתי לבריחה באחד הקטעים, מה שהיתה מטרה שלי בטור, אבל ניסיתי לצאת לבריחות נוספות שלא צלחו. מה זה אומר? שאני מסיים את הטור הזה ברגשות מעורבים. הייתי טוב. אבל אני יכול להיות טוב יותר".
"רוכבים וותיקים אומרים שזה היה הטור הכי קשה והכי אינטנסיבי בשנים האחרונות - כך שאני מניח שאני יכול להיות מרוצה שצלחתי אותו. מצד שני- אני משוכנע שאני יכול לתת יותר - ולי אין ספק שאם וכאשר אקבל את ההזדמנות להופיע בטור בשנים הבאות - אני אשיג יותר. אולי אפילו הרבה יותר. כן, גם להתמודד על נצחון באחד השלבים בטור דה פראנס".
עוד אמר הרוכב של סטארט אפ: "למדתי המון כאן, וככל שהטור התפתח הרכשתי שאני הולך ונעשה חזק יותר. אין בעניין הזה הרבה חכמות. אתה רואה את המספרים שלך אחרי כל שלב, ואני פשוט שברתי את השיאים האיישים שלי יותר מפעם אחת - בעיקר בשבוע האחרון - מה שמלמד שהטור הזה חישל וחיזק אותי".
"התחזקתי ונבניתי גם - ואולי בעיקר - גם מנטלית .הלחץ והמתח בתוך הפלוטון בטור דה פראנמס במשך 21 שלבים רצופים - הוא בלתי נתפס רק כשאתה חווה את זה בעצמך, אתה מבין שזה לא דומה לאף אחד ממאותץ המירוצים בהם השתתפתי בעבר. זה התחיל ביום התרסקויות ענק שגם אני הייתי אחד מנפגעיו , וזה המשיך יום אחר יום. בלי הפוגה".