חווית הצפייה שודרגה: החידושים בארנה בירושלים

הפתרון לבעיית האקוסטיקה והמסך החדשני. וגם: קצב מכירת המנויים

נועה פופלינגר
נועה פופלינגר
Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א
אחרי שבנתה את הסגל, הפועל ירושלים נערכת לפתיחת העונה בכמה מישורים נוספים. מלבד הגברת קצב מכירת המנויים, בקבוצה השלימו מספר חידושים בארנה ומעידים על חווית צפייה שאמורה להיות משודרגת בפתיחת המשחקים. 

עוד במהלך העונה שעברה, הפרקט באולם הגדול בישראל הוחלף. לצד זאת, גם מסך הג'מבו על תקרת האולם יוחלף למסך חדש יותר - בעל יכולות וידאו מתקדמות יותר ונורות לד חדשות. 

בכל הנוגע לאקוסטיקה, אולי עקב האכילס של הארנה, גם התבצעו כמה שינויים. בניית התקרה האקוסטית, שהחלה עוד בעונה שעברה, הושלמה - לצד מערכת הגברה חדשה שאמורה לתת חוויית צפייה נוחה יותר. 

בתוך כך, חודש וחצי לפני פתיחת הליגה, בהפועל ירושלים מעידים כי קצב מכירת המנויים דומה לעונה שעברה, אז נמכרו כ-4,000 מנויים. בקבוצה מקווים לשמור על קצב דומה עד לפתיחת המשחקים, אך מודעים שייתכן ותהיה ירידה מאחר והוחלט לשווק מנוי לליגה בלבד, ולא למשחקים באירופה, זאת לאור חוסר הוודאות בכל הנוגע לאירוח משחקים בישראל.