היכל נוקיה ישנה בקרוב את שמו, כך הודיע היום (ראשון) יו"ר דירקטוריון חברת היכלי הספורט, עורך הדין דני בירן. כזכור, היכל נוקיה קיבל את שמו בהסכם שנרקם בשנת 2002, אז יו"ר הדירקטוריון הקודם שמואל פרנקל (כיום יו"ר מנהלת הליגה) סגר הסכם עם חברת יורוקום בסך של 8 מיליון דולר לעשר שנים - כך על פי הפירסומים. מותג נוקיה הוא מותג הולך ונעלם, ולכן ההיכל ישנה את שמו לכל המרבה במחיר.
החל ממחר, אז ייפתח המכרז, יוכלו החברות השונות להגיש הצעות, כאשר ב-1 בינואר 2015 יקבל ההיכל שם חדש למשך 8 השנים הבאות. כל חברה שמציעה את עצמה תהיה חייבת לעבור את אישור עיריית תל אביב-יפו, ויהיה עליה להפקיד ערבות אוטונומית של 250 אלף שקלים. המועד האחרון להגשת בקשות: 20 בנובמבר 2014.
עו"ד דני בירן, יו"ר חברת היכלי הספורט, אמר: "כל ישראלי רואה או שומע את היכל נוקיה לפחות 20 פעם בשנה. הנחלת המוצג היתה מוחלטת בציבור וזה מראה על כוחו. התייחסנו לנושא החסות בצורה הרצינית ביותר, נעשו פה פעולות רבות לשפר ולתחזק את המיתוג של נוקיה ואכן התוצאות ניכרות. זה אומר שמי שייקבל את החסות יחזיק ביד ביכולת להיכנס עמוק לתודעה וביכולת לחזק את המותג שלו".
עו"ד דני אלון הסביר על תנאי המכרז: "המכרז הוא פומבי ומכיל חבילה של הטבות כאשר בראש ובראשונה תינתן לזוכה בו הזכות לשם ההיכל, בתנאי שלא יהיה על שם אדם פרטי אלא על שם חברה. יש תנאי סף שהעיקריים בהם הם ערבות בנקאית אוטונומית של 250 אלף ש"ח, שפעילות מגיש ההצעה תהיה חוקית ושהיא תתיישב עם פעילויות הספורט והתרבות המתקיימות בהיכל. מעבר לכך, התחרות היא על גובה הסכום שיוצע כמובן".