כשמתפרסמות התלבושות החדשות של קבוצות הכדורגל לפני שהעונה מתחילה, האוהדים תמיד מצפים לראות ייראו המדים של המועדון האוהוב עליהם. העונה, לא מעט גבות הורמו כשיצאה לאור התלבושת השלישית של ליברפול ושל צ'לסי. במבט חפוז, לא נראה שיש משהו שונה יותר מידי מהמדים הרגילים, אולם כשבוחנים לעומק, שמים לב לפרט קטן וחריג. מדובר כמובן, על הלוגו של הספונסר והמלבישה הרשמית של הקבוצה, נייקי, שבאופן משונה מאונך ביחס לחולצה.
כעת, באנגליה חשפו את ההסבר לשינוי הקטן, שמגיע מכיוון לא צפוי. כשסמל ה"וי" המוכר של נייקי מאונך לקרקע, הוא מציין את הכנף של האלה היוונית "נייק", שהיא סמל למהירות, תנועה, עוצמה ומוטיבציה. כאמור, לא רק מדי קבוצות הנשים בממלכה לובשות את התלבושת עם הלוגו הזה, אלא גם הגברים.
המטרה מאחורי המהלך היא להראות את הקידום שנעשה בקידום ספורט הנשים בשנים האחרונות, וההחלטה כי גם קבוצות הגברים ישתתפו בקמפיין מיועדת כדי להמשיך לגרום לו לצמוח. מגן ליברפול אנדי רוברטסון התייחס לכך: "אני מאוד אוהב את זה. אני מתחבר למה שזה מסמן ושמח להיות חלק מזה כדי לעזור לספורט הנשים להתפתח".