בלתי אפשרי הוא כלום: אדידס חוזרת למקורות

ביונסה, פוגבה, סלאח וגם ספורטאי ישראל הצטרפו לקמפיין

תגיות: אדידס

מערכת אתר ערוץ הספורט
א א א א ( שנה גודל )
תחילת כתבה

"Impossible is Nothing" - אדידס חוזרת למקורות, כאשר השיקה מחדש היום (שני) את הסלוגן האלמותי משנת 2004 בקמפיין עולמי רחב היקף. הקמפיין, שיעלה במקביל במספר מדינות, נוצר בשיתוף פעולה עם האנשים המשפיעים ביותר בעולם בהם הזמרת ביונסה, שחקן הכדורגל פול פוגבה והגיימר הבין-לאומי נינג'ה.

את השקת הסלוגן באמצעות הקמפיין העולמי החדש, תחת אותו השם, המציג כ- 20 סרטונים ייחודיים סביב סיפורי השראה הקשורים לעולמות התרבות והספורט. בין הסיפורים הבולטים מככבות מספר דמויות של האנשים המשפיעים בעולם בהם הגיימר נינג'ה, הזמרת הפופולארית ביונסה, ושחקני הכדורגל פול פוגבה (מנצ'סטר יונייטד)  ומוחמד סלאח (ליברפול) לצד שלל ספורטאים עולמיים נוספים.

בישראל נבחרו להוביל את הקמפיין המקומי מספר ספורטאים ישראלים, המייצגים את הגישה והמסר של אדידס - "בלתי אפשרי הוא כלום", בהם המתעמלת האומנותית מהטובות בעולם לינוי אשרם, הג'ודוקא המעוטר פיטר פלצ'יק והרצה שוברת המוסכמות ביטי דויטש כאשר אלו יופיעו בשלטי חוצות ברחבי הארץ.

הקמפיין והאסטרטגיה החדשה מתחברים גם הם לתכנית החומש אותה הציגה אדידס בחודשים האחרונים, בה המשך המאבק כנגד זיהום הפלסטיק בעולם. בשנים האחרונות מובילה אדידס את המאבק בפסולת הפלסטיק באוקיינוסים ובחופים, ומשקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשניות ובדים ידידותיים לסביבה. בשנת 2015 הושק לראשונה שיתוף פעולה עם ארגון פרליי העולמי - ארגון ללא מטרת רווח שפועל לניקוי קרקעיות האוקיינוסים ופני החופים בעולם מפסולת פלסטיק.

מעבר לתגובות