התחזק והתייקר: רנו קפצ'ור המחודש בישראל

המנוע התחזק והמולטימדיה השתדרגה, בהתאם מחיר הכניסה התייקר ב-7,000 שקל אך רשימת האבזור לא הפכה עשירה יותר. מה ההבדלים לעומת הדגם היוצא?

תגיות: רנורנו קפצ'ור

רן סגל
שנה גודל פונט א א א א
מתיחת הפנים של הדור השני של רנו קפצ'ור, הג'יפון הקטן של רנו, הוצגה באפריל השנה וכעת החלה "פריסבי", היבואנית המקומית, בשיווקה בישראל. מתיחת הפנים כללה בין היתר יחידת הנעה חזקה יותר, מולטימדיה משופרת וכמובן עיצוב עדכני. מחיר הכניסה התייקר ב-7,000 שקל ועומד כעת על 150 אלף שקל, אך האבזור לא הפך עשיר יותר ואף חלק מהפריטים הושמטו. זה מה שצריך לדעת על רנו קפצ'ור המחודש.

יחידת הנעה
הקפצ'ור המחודש ישווק עם מנוע 1.3 מיקרו-היברידי המספק 158 כ"ס (תוספת של 18 כ"ס לעומת הדגם טרום מתיחת הפנים) בעוד המנוע משודך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים כבעבר. תוספת הכוח קיזזה 0.7 שניות בזמן ההאצה ל-100 קמ"ש שאורך כעת 8.5 שניות. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.9 ק"מ לליטר, שיפור של כ-3%.

בשלב זה אין צפי הגעה לגרסתו ההיברידית.

רמות גימור
לרנו קפצ'ור המחודש שתי רמות גימור. גרסת הכניסה החדשה עונה לשם "אבולושין" וכוללת כעת את מערכת המולטימדיה החדשה בגודל "10.4 (לעומת "7 בדגם היוצא) המבוססת גוגל ובעלת קישוריות אלחוטיות לנייד. זאת לצד פריטים מוכרים כגון לוח מחוונים "7, חיישני ומצלמת רוורס, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, בקרת אקלים, חיישני אורות וגשם. אך מנגד, גרסת הכניסה הזו גם נפרדה למשל מהמפתח החכם, בלם יד חשמלי ובמקום חישוקי סגסוגת "17 ישנם חישוקי פלדה.

מערך הבטיחות נפרד בגרסה זו מבקרת השיוט האדפטיבית והתרעת השטח המת גם ברמת הגימור הבכירה יותר, לצד זאת הוא כולל כעת מערכת זיהוי תמרורים.

רמת הגימור "טכנו" מוסיפה מפתח חכם, בלם יד חשמלי עם "אוטו הולד", שני שקעי USB מאחור, משטח טעינה אלחוטי, מראה פנימית נגד סנוור, בורר מצבי נהיגה, תאורת אווירה, הגה מחומם, ריפוד בד משולב עור, כוונון גובה למושב נוסע, מסילות גג, מראות צד מתקפלות וחישוקי "18. כאשר בבטיחות חוזרת למפרט בקרת השיוט האדפטיבית.

בעתיד, מדווחת היבואנית, כי יתכן ותגענה רמות גימור נוספות כמו גרסת ה"אלפין" באווירה ספורטיבית.

רנו קפצ'ור המחודש – מחירון:
רנו קפצ'ור 1.3 ליטר Evolution יעלה 149,990 שקל
רנו קפצ'ור 1.3 ליטר Techno יעלה 152,990 שקל