אשדוד השיקה את קמפיין "קנית הגעת הרווחת"

אוהדים שיגיעו למשחקים יוכלו לצבור כסף. הקבוצה גברה 1:3 על טריגלאב הסלובנית במחנה האימונים

עינת הירש
עינת הירש

תגיות: ליגת העל

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

מ.ס אשדוד החלה היום (שלישי) במכירת המנויים לעונת 2018/19 ואף יצאה בקמפיין חדש הנקרא "קנית הגעת הרווחת". במסגרת יוזמה זו אוהדים שיגיעו למשחקי הקבוצה יחשבו כמביעי נאמנות לקבוצה, ואותם אוהדים יוכלו לצבור נקודות שיהיו שוות כסף.

במועדון מקווים שבעקבות היוזמה יותר אוהדים ישובו למגרשים ויעודדו את הקבוצה במשחקיה גם בבית וגם בחוץ, לאור תקופה לא פשוטה מבחינת המועדון בו מיעטו אוהדים לפקוד את המגרשים. הכסף שייצבר יוכל לשמש את האוהדים בקניית מרצ'נדייז, כרטיסים למשחקי חוץ ושוברים למסעדות, כשכל נקודה שווה שקל אחד. במידה ויישארו נקודות שלא נוצלו, הן יוכלו לשמש למנוי לעונה הבאה.

בנושא אחר, הקבוצה ערכה היום משחק אימון שני מול טריגלאב הסלובנית בניצחון 3:1. הסלובנים עלו ליתרון מפנדל בדקה ה-13, דן ביטון איזן בפנדל גם הוא בדקה ה-38. המחצית השניה הייתה בשליטה מוחלטת של אשדוד שעלתה ליתרון בדקה ה-72 משער של שגיא דרור, ובדק ה-90 חתם את התוצאה דור גלילי.

ביום שבת יתקיים המשחק האחרון למחנה מול ספרטק מוסקבה הרוסית, שסיימה במקום השלישי בליגה ותשחק במוקדמות ליגת האלופות העונה. במדי ספרטק מופיעים שחקנים כמו לואיס אדריאנו, קווינסי פרומס ורומן זובנין.

באשדוד מקווים ליותר קהל בעונה הקרובה (אלן שיבר)
באשדוד מקווים ליותר קהל בעונה הקרובה (אלן שיבר)