תגובות
ראשי
משחק הניחושים 5 חברה
פנטזי מונדיאל
מונדיאל 2026
אזור אישי
הרשמה לניוזלטר
לוח תוצאות
לוח שידורים
VOD
עונים וזוכים
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
Gaming
עולם הרכב
ענפים נוספים
פודקאסטים
דאבל פס
ערוץ הספורט
>>
כדורגל ישראלי
>>
ליגת העל
ההתנהלות מול 'לה פמיליה' היא של משטרים חשוכים. וטוב שכך
לא לתת לאוהדים להיכנס למגרש רק בגלל שהם לובשים חולצה מסוימת זה ציד מכשפות, אך נגד שלטון של הפחדה צריך לפעול גם בכלים לא דמוקרטיים, אם אין ברירה אחרת. וגם: במה בית"ר י-ם כן נכשלה במאבק שלה מול התופעות האלה?
איציק אלפסי, דה באזר
15.02.13 - 15:00
תגיות:
בית"ר י ם
Getting your
Trinity Audio
player ready...
(נועם מושקוביץ', וואלה!)
שנה גודל פונט
א
א
א
א