ושוב איתכם. מכבי חיפה פתחה היום (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2026/27, כאשר בכפר גלים נכחו מספר פנים חדשות.
ירין לוי שב מהשאלה של שנתיים במדי בית"ר ירושלים וחזר ללבוש ירוק, כאשר גם שחקן הרכש מעירוני ק"ש, יאיר מרדכי, הצטרף לראשונה ופגש את חבריו החדשים. מי שהוצגו בפני השחקנים הם אנשי הצוות המקצועי החדש, ביניהם עוזר המאמן דוד מרטן.