הוגלתה מקנדה: המארחת תשחק מחוץ למדינה

לראשונה אי פעם: האדומים יאלצו לנדוד לקליפורניה בעקבות ההפסד 2:1 לשוויץ

מערכת אתר ערוץ הספורט
Getting your Trinity Audio player ready...
הקנדים מאוכזבים (GETTY)
הקנדים מאוכזבים (GETTY)
שנה גודל פונט א א א א

נבחרת קנדה נכנעה הערב (רביעי) 2:1 לשוויץ במחזור הסגירה של שלב הבתים. בעקבות ההפסד, האדומים סיימו במקום השני בבית בלבד ויצאו בשלב הבא לשחק בקליפורניה.

למרות ההעפלה לשלב הבא, מדובר באכזבה גדולה עבור הקנדים, שציפו לסיים את הבית במקום הראשון ולזכות ביתרון משמעותי בהמשך הדרך. העובדה שהנבחרת תצטרך כעת לעבור לשחק בקליפורניה מוסיפה תסכול נוסף, במיוחד לאור התמיכה המקומית הרחבה שלה זכתה לאורך שלב הבתים.


מעבר לכך, מדובר ברגע היסטורי. לראשונה אי פעם במונדיאל, המארחת תערוך הופעה במונדיאל מחוץ למדינתה. עבור קנדה, שחלמה לרשום קמפיין ביתי יוצא דופן, המעבר למשחק חוץ בשלב כה קריטי מהווה אכזבה גדולה ומדגיש עד כמה הקמפיין הזה רחוק מלהיות מושלם מבחינתה.

הקנדים היו זקוקים לתיקו בלבד כדי לסיים במקום הראשון בבית ולהמשיך לשחק על אדמתם, אך לא הצליחו לעמוד במשימה. ההפסד לשווייץ קבע עבורם סיום במקום השני בלבד, והוביל אותם לדרך מאכזבת הרבה יותר מזו שקיוו לה בתחילת שלב הבתים.

ההפסד גם מעורר תחושת החמצה גדולה, במיוחד לאור העובדה שהקנדים נחשבו לפייבוריטים לסיים בראש הבית. כעת, במקום ליהנות מיתרון הביתיות בשלב הבא, הם ייאלצו להתמודד עם אתגר חוץ משמעותי בקליפורניה.