איבד את זה. אדין דז'קו נחשב לסמל הגדול של בוסניה והרצגובינה, וככזה הוא גם נושא על כתפיו לא מעט לחץ, גם בגיל 40.
הערב (רביעי) הוא פגש יחד עם חבריו את נבחרת קטאר, כאשר לצערו הרב לא הצליח לכבוש והוחלף בדקה ה-64. הקפטן לא קיבל בצורה חיובית את ההחלטה של סרגיי ברברז להחליף אותו, כאשר בזמן שהוא ירד מכר הדשא הוא לא לחץ את יד מאמנו והשליך בקבוק שתייה בהפגנתיות לרצפה אחרי שהתיישב על הספסל.
עבור דז'קו, זה אמור היה להיות משחק חגיגי, כאשר הוא רשם את הופעתו ה-150 במדים הכחולים-צהובים. גדול כובשי הנבחרת בכל הזמנים, עם 73 שערים, עלול לסיים את המונדיאל הזה ללא אף כדור ברשת. בפעם האחרונה בה שיחק במונדיאל היתה ב-2014, אז גם כבש שער אחד ב-1:3 של הבוסנים מול איראן.