בני הרצליה הודיעה על המשך דרכו בקבוצה של הסנטר האמריקאי די.ג׳יי בארנס (25, 2.06 מ׳). בארנס הצטרף לקבוצה בינואר האחרון בעקבות פציעתו של ג׳ורדון ורנאדו והעמיד ממוצעים של 10.4 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים והעפיל עם הקבוצה לגמר גביע המדינה ולרבע גמר הפלייאוף. הוא אחד משחקני הקבוצה שבחרו לשוב לישראל עוד בטרם הפסקת האש עם איראן.
בארנס היה אחד הסיפורים הגדולים בספורט האמריקאי לפני שנתיים, כשהוביל את מכללת צפון קרוליינה סטייט לפיינל פור ליגת המכללות ונבחר ל-MVP בטורניר הגמר של הליגה. בעונתו האחרונה במכללות רשם ממוצעים של 12.9 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים. לאחר שלא נבחר בדראפט, חתם לפני שנתיים שעבר בדרום קוריאה שם העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים ב-18.7 דקות למשחק. את העונה שעברה התחיל בליגת הפיתוח וכאמור בינואר הצטרף להרצליה.