מכבי ת"א עשתה את זה. הצהובים זכו באליפות אחרי 79:83 אמש (שלישי) על הפועל ת"א שקבע 1:3 בסדרת הגמר וזכייה באליפות ה-58, אחרי סדרה בה לוני ווקר לא נרשם למשחק אחד. הגארד צפוי להמשיך בעונה הבאה, כשבסיום הוא אמר שב"מכבי אצלי בלב. בשנה הבאה נהיה טובים יותר".
בהמשך, עודד קטש הסביר: "שמעתי רעשים, אבל מהפציעה של תמיר בלאט לא הייתה לנו שום אפשרות אחרת. היינו צריכים גבוה נוסף לצד ג'יילן הורד. הפציעות של טי ג'יי ליף וגור לביא מנעו את זה, והיינו צריכים את שני הגארדים הדומיננטיים שלנו. שוכחים שעמית עבו, שהגיע למטרה הזאת, התמודדו עם פציעה".
המאמן הרחיב: "ארבעת החסרונות האלה לא השאירו לנו אפשרות לתת לו לשחק. לא הייתי צריך לדבר איתו. הוא מבין, הוא היה איתנו. הוא היה חיובי לפני המשחקים ואחריהם. אין כאן עניין".