עכשיו זה רשמי. אחרי עונת בכורה פחות מוצלחת במועדון, הפועל ירושלים הודיעה על פרידה מקשיוס ווינסטון. כזכור, סאשה אוברדוביץ' הצטרף לקבוצה בימים האחרונים וכבר החל בבניית הקבוצה לעונה הבאה, ומועדון בחרו שלא להמשיך את ההתקשרות עם הגארד.
בהודעת המועדון נכתב: "היום אנחנו נפרדים מקשיוס ווינסטון, שלא ימשיך איתנו בעונה הבאה. קאש, תודה על המקצועיות, על המחויבות ועל הלב שהשארת על הפרקט בכל רגע".
ווינסטון חתם לעונה אחת בקיץ האחרון והשתכר בכ-350 אלף דולר. כזכור, הפועל ירושלים הודיעה כבר על החתמתו של הגארד, ג'יילן סמית', לו עבר עשיר באירופה.