חם מהתנור: קבלו את המדריך לתערוכת פריז

תערוכת פריז מהיוקרתיות בעולם נפתחה הבוקר לעיתונאים והינה הדגמים המעניינים והחשובים שהוצגו וחלקם אף צפוי לנחות בישראל

הונדה סיוויק בתערוכת פריז. אנחנו התאהבנו
הונדה סיוויק בתערוכת פריז. אנחנו התאהבנו
שנה גודל פונט א א א א

הונדה סיווק
יצרנית המכוניות היפנית הונדה הביאה לתערוכת פריז את דגם הסיוויק האצ'בק החדש. המכונית היא אחת החשובות ביותר עבור הונדה באירופה לאור חיבתם של האירופאים לדגמי האצ'בק. לצידה הוצגו גרסאות נוספות בדמות סיביק סדאן וסיביק טייפ אר בגרסה סופר ספורטיבית.

ניסאן מיקרה
ניסאן חשפה לפני שעה קלה את הדור החמישי של הניסאן מיקרה. אחרי מכירות של 7 מיליון מיקרות בעולם ומהן מחצית באירופה, החליטו בניסאן להעביר את הייצור לצרפת והמיקרה החדשה הפכה למכונית דינאמית יותר בעיצובה, משוכללת יותר בתחום הבטיחות עם מערכת זיהוי הולכי רגל ותיקון סטייה מנתיב אקטיבי שיגיע בעתיד לניסאן קשקאי.

המיקרה החדשה ארוכה ב-17 ס"מ מהקודמת ובסיס הגלגלים שלה ארוך בשבעה ס"מ מהדור הקודם. המכונית רחבה יותר ונמוכה בשישה ס"מ מהמיקרה הקודמת. בשלב זה היא תגיע עם מנוע טורבו בנזין 3 בוכנות בנפח ליטר עם 90 כוחות סוס, מנוע 3 בוכנות רגיל עם 70 כוחות סוס ומנוע דיזל שאיננו רלוונטי לשוק הישראלי. בשלב הראשון המיקרה שתתחיל להימכר במרץ 2017 תצויד בתיבת הילוכים ידנית בלבד.

פיג'ו 5008
פיג'ו הציגה את אחת המכוניות החשובות ביותר שלה לשנים הבאות בפלח שוק SUV לשבעה נוסעים. דגם ה-5008 החדש מציג עיצוב חיצוני בעל נוכחות מרשימה ותא נהג סופר מודרני לרבות סידור תא נוסעים מרווח.

הונדה סיוויק בפריז
הונדה סיוויק בפריז
הונדה סיוויק בפריז
הונדה סיוויק בפריז
הונדה סיוויק בפריז
הונדה סיוויק בפריז
הונדה סיוויק בפריז
הונדה סיוויק בפריז
הונדה סיוויק בפריז
הונדה סיוויק בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
ניסאן מיקרה בפריז
פיג'ו 5008 בפריז
פיג'ו 5008 בפריז
פיג'ו 5008 בפריז
פיג'ו 5008 בפריז
פיג'ו 5008 בפריז
פיג'ו 5008 בפריז
פיג'ו 5008 בפריז
פיג'ו 5008 בפריז

סוזוקי איגניס
אחת המכוניות החשובות של סוזוקי שתגיע גם לישראל שהוצגה בתערוכת פריז בפעם הראשונה בתצורה סופית היא הסוזוקי איגניס. מדובר במכונית שאיננה חולקת את הפלטפורמה עם הסלריו או הבאלנו והיא בנויה על פלטפורמה חדשה. העיצוב של הג'יפון הקטן משדר קרביות עם קריצה לחובבי השטח בהנעה כפולה והנעה קדמית. תיבות ההילוכים גם הן בשתי גרסאות, ידנית ואוטומטית. המנוע של האיגניס הוא מנוע היברידי חדש של סוזוקי וקיים גם מנוע בנזין רגיל.

סוזוקי S-CROSS
דגם נוסף של סוזוקי שמוצג בפריז הוא מתיחת פנים לסוזוקי S-CROSS שקיבל חזית חדשה ואגרסיבית עם גריל מחורץ ומבריק, פגוש קדמי חדש ופנסי חזית מודרניים. מאחור החליפו בסוזוקי את הפנסים בלבד ואילו בתוך המכונית שיפרו את איכות החומרים מהם עשוי תא הנהג. שינוי חשוב אחר הוא החלפת המנועים למנועי יורו 6 חדשים עם הספקים משופרים במעט בהשוואה לגרסה הקודמת. המכונית מגיעה בהנעה אחורית או כפולה ועם אותן תיבות הילוכים ומערכת אול גריפ כמו בגרסה הקודמת

דצ'יה דאסטר
הדוכן הצנוע של דצ'יה בתערוכת פריז משך הרבה עניין מאנשי התקשורת שהגיעו ליום פתיחת התערוכה בזכות הגרסה האוטומאטית כפולת המצמדים שאמנם תגרום לעלייה במחירה של המכונית אך ללא ספק תגרום לדאסטר להיות שחקן הרבה יותר משמעותי בפלח השוק של הג'יפונים באירופה וגם בישראל.

סוזוקי איגניס בפריז
סוזוקי איגניס בפריז
סוזוקי איגניס בפריז
סוזוקי איגניס בפריז
סוזוקי איגניס בפריז
סוזוקי איגניס בפריז
סוזוקי איגניס בפריז
סוזוקי איגניס בפריז
סוזוקי S-CROSS בפריז
סוזוקי S-CROSS בפריז
סוזוקי S-CROSS בפריז
סוזוקי S-CROSS בפריז
סוזוקי S-CROSS בפריז
סוזוקי S-CROSS בפריז
סוזוקי S-CROSS בפריז
סוזוקי S-CROSS בפריז
דצ'יה דאסטר בפריז
דצ'יה דאסטר בפריז

סיטרואן C3
יצרנית המכוניות הצרפתית סיטרואן חשפה לקהל את הסיטרואן C3 החדשה. המכונית קיבלה מאפיינים בולטים תרתי משמע שהגיעו מהסיטרואן קקטוס עם כל כריות האוויר בגרסה האופנתית ביותר שלה. פרט לכך גם החלק הפנימי של המכונית הפך להיות דומה לקקטוס עם מושבים ולוח מחוונים זהה. המכונית מצוידת במנועי הפיורטק החדשים של סיטרואן

רנו זואי 400
עולם המכוניות החשמליות ממשיך לצבור תאוצה. לצד הניסאן ליף שנחשבת לחשמלית הנמכרת ביותר באירופה, החליטו ברנו להעלות את רף הטכנולוגיה של הרנו זואי החשמלית שעשויה להימכר בקרוב בישראל וכעת הוצגה בתערוכת פריז רנו זואי 400 עם טווח נסיעה של 400 ק"מ בין הטעינות. אמנם מדובר בנתון מרשים אך כנראה שנסיעה יומיומית הכוללת עליות, הפעלת מזגן וכו' תקצר את הטווח לתחום של 250 עד 270 ק"מ אך גם הנתון הזה נחשב לאחד הטובים בקטגוריה

רנו מגאן
התערוכה בפריז היא בראש ובראשונה הבית של היצרניות הצרפתיות ורנו בחרה להציג בה את המגאן סדאן החדשה. המכונית עברה שדרוג גדול בעיצוב החיצוני והפנימי לרבות גרסאות סטיישן וגם GT הכוללות את מיטב הטכנולוגיה של רנו כפי שהכרנו בקאדג'ר שהגיע ארצה באביב האחרון. ליין המנועים ותיבות ההילוכים במגאן לא השתנה.

סיטרואן C3 בפריז
סיטרואן C3 בפריז
סיטרואן C3 בפריז
סיטרואן C3 בפריז
סיטרואן C3 בפריז
סיטרואן C3 בפריז
סיטרואן C3 בפריז
סיטרואן C3 בפריז
רנו זואי 400 בפריז
רנו זואי 400 בפריז
רנו זואי 400 בפריז
רנו זואי 400 בפריז
רנו מגאן בפריז
רנו מגאן בפריז
רנו מגאן בפריז
רנו מגאן בפריז
רנו מגאן בפריז
רנו מגאן בפריז

רנו קוליאוס
מכונית נוספת של רנו שהוצגה בתערוכה היא הרנו קולאוס שהוא ה-SUV הגדול ביותר של היצרן הצרפתי. מדובר בדור חדש של הקולאוס שנראה מודרני וחדיש עם שפע של מקום בתא הנוסעים ובו נמצאת הטכנולוגיה הטובה ביותר של רנו בתחום המנועים, הבטיחות וכמובן האבזור.

מיצובישי PHEV GT Concept
מיצובישי הציגה בפריז את דגם הקונספט הענק שלה שנקרא מיצובישי PHEV GT Concept. המכונית הוגדרה על ידי היצרן היפני שנרכש לאחרונה על ידי ניסאן בשם גראנד טורר והוא כולל את העיצוב העתידי של דגמי מיצובישי ואת טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד החדישה ביותר. המכונית עתירת המימדים מעוצבת בקווים חדים וספורטיביים ובין החידושים אפשר למצוא מצלמות במקום מראות צד, פתיחת דלתות בכיוונים מנוגדים, תא נוסעים סופר מרווח שבנוי מחומרי פרימיום ומעל לכל תא נהג עתידני

רנו טרזור
אחד הרגעים החשובים בתערוכת פריז הבוקר היה חשיפת דגם הקונספט המדהים של רנו שנקרא רנו טרזור. מעצב המכונית, לורן ואן דן אקר ההולנדי אמר כי דגם ה-GT החשמלי מבטא את הקו העיצובי העתידי של רנו. קרלוס גון, נשיא רנו נכח בהשקה ואמר כי רנו ממשיכה בתנופה שבה היא נמצאת והחידושים בקו המוצרים של החברה יציתו את הדמיון של הנהגים בעתיד הקרוב. מדובר במכונית שמציגה לצד העיצוב החיצוני גם רעיונות בתוך המכונית עם מסך תצוגה עצום מאחורי ההגה שאיננו משמש רק לנתוני המכונית והנסיעה אלא גם להקרנת מדיה מהטלפון הסלולארי לרבות סרטים ומוסיקה באיכות צפייה גבוהה.

אלפא רומאו 4C
אלפא רומאו בחרה להציג בדוכן שלה לצד הג'וליה, הג'ולייטה והמיטו, את הגרסאות החדשות לאלפא רומאו 4C עם גג קשיח מלא וגרסת טארגה יפייפיות

רנו קוליאוס בפריז
רנו קוליאוס בפריז
רנו קוליאוס בפריז
רנו קוליאוס בפריז
רנו קוליאוס בפריז
רנו קוליאוס בפריז
רנו קוליאוס בפריז
רנו קוליאוס בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
מיצובישי PHEV GT Concept בפריז
רנו טרזור בפריז
רנו טרזור בפריז
רנו טרזור בפריז
רנו טרזור בפריז
רנו טרזור בפריז
רנו טרזור בפריז
רנו טרזור בפריז
רנו טרזור בפריז
אלפא רומאו 4C בפריז
אלפא רומאו 4C בפריז
אלפא רומאו 4C בפריז
אלפא רומאו 4C בפריז
אלפא רומאו 4C בפריז
אלפא רומאו 4C בפריז
אלפא רומאו 4C בפריז
אלפא רומאו 4C בפריז

דגמי יונדאי
יונדאי חיכתה לתערוכת המכוניות בפריז במטרה להציג את כל ליין המכוניות שלה החל בדגם i10 ועד לג'נסיס היוקרתית וגם את דגם i30 החדש ואת דגמי הספורט של הראלי ומשפחת הספורט עם המיתוג N. מבין כל אלה, המעניינות ביותר עבור השוק הישראלי הן ה-i10 וכמובן ה-i30. המכונית הקטנה עברה שינוי עיצוב חיצוני מלפנים ועברה גם שינוי עיצוב בחלקה הפנימי וכעת היא כוללת גם מערכות בטיחות גדולות יותר. דגם i30 עבר שדרוג עמוק יותר והמכונית מיישרת קו בעיצוב עם היונדאי אלנטרה החדשה והיא יותר דינאמית מהדגם הקודם וגם היא בנויה מחומרים באיכות טובה. המנועים ותיבות ההילוכים יהיו כמו באלנטרה.

טויוטה CH-R
יצרנית המכוניות היפנית טויוטה הציגה את הג'יפון החדש שלה שכבר נחשף בעבר בשם טויוטה CHR. המכונית שתגיע בשנה הבאה לישראל מעוררת עניין רב גם באירופה ונראה כי העיצוב החיצוני והמידות של תא הנוסעים עשויים לקלוע למטרה של טויוטה שחיפשה מזה זמן רב תשובה לניסאן ג'וק. מבחן ראשון של עולם הרכב יפורסם עם פרטים רבים יותר בשבועות הקרובים

קיה
יצרנית המכוניות הקוריאנית קיה לא הציגה בפריז דגמים חדשים שטרם נראו, אבל בכל זאת היא הביאה לבירת צרפת כמה מתיחות פנים חדשות למכוניות הקיימות שלה לצד הקיה נירו ההיברידי שנחשף לפני כמה חודשים. בין מתיחות הפנים החשובות ניתן למצוא את הקיה ריו ואת הגרסה הספורטיבית של הריו וגם של האופטימה שקיבלה מיתוג עכשיוי GT. קיה סול הוצגה אף היא בגרסת פלאג אין הייבריד ואת התצוגה השלימו הספורטאז' והקארנס המוכרות

דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
דגמי יונדאי בפריז
טויוטה CH-R בפריז
טויוטה CH-R בפריז
טויוטה CH-R בפריז
טויוטה CH-R בפריז
טויוטה CH-R בפריז
טויוטה CH-R בפריז
קיה בפריז
קיה בפריז
קיה בפריז
קיה בפריז
קיה בפריז
קיה בפריז